لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
انچلوتی از رویارویی با یوونتوس می گوید

انچلوتی از رویارویی با یوونتوس می گوید

کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که تیم او در مقابل یوونتوس افسانه ای در مرحله ی نیمه نهایی با اعتماد به نفس کافی راهی میدان خواهد شد.

آنجلوتی که سابقه ی مربیگری تیم یوونتوس را بر عهده داشته است در مورد رویارویی با یوونتوس به وب سایت رسمی یوفا به گفتگو پرداخت:

" یوونتوس باشگاهی با تاریخی افسانه ای است و آن ها پس از 12 سال دوباره به این مرحله از رقابت ها می رسند."

" آن ها فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند و عملاً قهرمان ایتالیا شده اند. این بدین معنی است که آن ها می توانند بیش تر بر روی لیگ قهرمانان تمرکز کنند."

" ما کاملاً مطمئن هستیم که می توانیم رویایمان را دنبال کنیم و همانند سال قبل به فینال دیگری برسیم."

رئال مادرید با برتری 1 - 0 مقابل اتلتیکو در دو بازی رفت و برگشت به مرحله ی نیمه نهایی رسیده است، اما در مقابل تیم های ایتالیایی عملکرد ضیفی به جا گذاشته است.

" ما به مادریدی ها و شور و اشتیاقی که در مقابل اتلتیکو نشان دادند نیاز داریم. سال گذشته هواداران در مرحله ی نیمه نهایی مقابل بایرن با ایجاد یک جو شگفت انگیز به ما کمک زیادی کردند."

" همه چیز به خوبی پیش رفته است و من امیدوارم که همانند مرحله ی نیمه نهایی ادامه پیدا کند."

" قهرمان شدن در لالیگا دشوار است. بارسلونا به خوبی کار می کند و در مکان اول قرار دارد. ولی در لیگ قهرمانان همه در یک سطح قرار داریم."

" فکر نمی کنم لوکا مودریچ بتواند به مرحله ی نیمه نهایی برسد. شاید او بتواند بازی مقابل ختافه در لیگ خود را برساند.بنزما می تواند به دور رفت نیمه نهایی برسد و گرت بیل برای بازی مقابل سویا در 2 می در دسترس خواهد بود. بنابراین او برای بازی با یوونتوس در دسترس خواهد بود."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: